Kandidaten Gemeenteraads Verkiezingen 21 maart 2018

30 november 2017

1.   Jelle Buisma     –     Lijsttrekker

De kracht van Jelle is de grote ervaring die hij in zijn PACT periode in de afgelopen jaren heeft opgedaan. Zijn grootste drijfveer is sociaal en bewogen; ‘je bent er voor elkaar’.
Ingebed in de traditie van zijn familie heeft hij dit levensmotto als leidraad.
Kenmerkend: in zijn jeugdig enthousiasme neemt hij af en toe grote stappen, dat vraagt wat van zijn omgeving.

2.   Omar El Hri

Omar is een onbekende in de Aalsmeerse politiek, maar een man met veel ervaring in het publieke domein. Al 20 jaar werkzaam in zorg en welzijn waardoor de mens voor hem centraal staat. Oprichter en voormalig voorzitter van het Centrum Eenheid Amstelland, bestuurslid van het Joods Islamitisch platform Amstelland. Sociaal en Democratisch zijn de lijnen waarlangs Omar denkt en handelt.

3.   Auke Ham

Lid van het gewestelijk bestuur PvdA Noord Holland. Auke is een zeer betrokken en loyale kandidaat, met een grote bestuurlijke ervaring. Overtuigd sociaal democraat en heeft het sterke vermogen mensen bij elkaar te brengen. We zijn blij dat Auke zich weer in Aalsmeer gaat vestigen en energie wil wijden aan de PvdA.

4.   Petra Langezaal

Heeft veel ervaring in de sociale sector, die ze in wil zetten voor de lokale PvdA politiek.
Petra laat zich kennen als een zeer bewogen persoon, die zich op vele fronten inzet voor de zwakkere in de samenleving. Heeft politieke voelsprieten en gevoel voor een rechtvaardige verdeling van maatschappelijke middelen.

5.   Wouter van der Heijde

Het streven van de PvdA: “Leven, wonen en werken in een dorp waar iedereen meedoet” is Wouter uit het hart gegrepen. Hij is al enige tijd PvdA bestuurslid, zeer maatschappelijk betrokken, met name bij de ontwikkelingen van Schiphol. Als speerpunt pleit hij voor het verplaatsen van de start en landingsbanen naar zee. Zijn motto: Een volk dat leeft bouwt aan zijn toekomst.

6.    Ria Bouwman
7.    Bram Landzaat
8.    Leni Buisma-Tas
9.    Jan Westerhof
10.  Afke Ham-Borgman
11.  Cor Knol
12.  Elly Offerman
13.  Marieke van Duijn

Waar ben je naar op zoek?