Aalsmeer viert 1 mei

1 mei 2019

Partij van de Arbeid Aalsmeer viert 1 mei

Vandaag 1 mei is het de Dag van de Arbeid. PvdA afdeling Aalsmeer heeft daarom alle leden van 70 jaar of ouder een bosje rode tulpen gebracht, als dank voor hun jarenlange lidmaatschap van de partij. De brengers van de bloemen kregen enthousiaste reacties. Men was blij dat de oude Aalsmeerse traditie, op 1 mei een bosje rode tulpen voor de oudste leden van de partij, in stand gehouden wordt. Meerdere leden maakten hun zorgen kenbaar over Aalsmeer, speciaal in verband met de Europese verkiezingen. Zij vinden het onbegrijpelijk dat zoveel Aalsmeerders bij de laatste verkiezingen gestemd hebben op anti Europese partijen als PVV en FvD. Juist in Aalsmeer waar een groot deel van de werkgelegenheid direct afhankelijk is van een economisch gezond, sociaal, veilig en duurzaam Europa!
Op 11 mei gaat de Aalsmeerse PvdA de straat op voor de Europese verkiezingen van 23 mei. De PvdA wil stemmen winnen voor een economisch gezond, sociaal, veilig en duurzaam Europa. Kansen voor Nederland liggen vooral in samenwerking binnen Europa. Bedreigingen voor Nederland kunnen alleen worden opgelost samen met Europese partners. Dat wil de PVDA uitdragen.