17 september 2021

Wil je politiek actief worden in Aalsmeer?

Wil je politiek actief worden in Aalsmeer? Grijp dan nu je kans! De PvdA Aalsmeer is op zoek naar kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. De profielschets voor kandidaat-raadsleden vind je via onderstaande link.

Heb je belangstelling? Je kunt je kandideren door uiterlijk vrijdag 15 oktober 2021 je cv en motivatie in de vorm van een brief  te mailen naar [email protected]. De adviescommissie, bestaande uit Francien Anker, Gerrit Roseboom en Bas Sepers, zal na een zorgvuldig selectietraject een voordracht doen voor de ledenvergadering van de PvdA Aalsmeer op 16 december 2021.

Twijfel je om jezelf kandidaat stellen? Of heb je vragen over het raadslidmaatschap? Neem dan contact op met het bestuur a.i. De PvdA Aalsmeer heeft de ambitie om een sterke kandidatenlijst op te stellen. Bij twijfel willen we je graag over de streep trekken om daar overheen te stappen. Mocht je andere geschikte kandidaten kennen, wijs ze dan op de mogelijkheid om zich te kandideren.

Heb je vragen over het proces? Neem dan contact op met de selectiecommissie via [email protected].

Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met Bas Sepers, voorzitter adviescommissie kandidaatstelling ([email protected]) of Farida Polsbroek, secretaris van het bestuur a.i. van de afdeling Aalsmeer ([email protected]).

Bijgaand nog een link naar de PvdA website over het raadslidmaatschap: https://www.pvda.nl/wil-jij-pvda-raadslid-worden/

Vriendelijke groet,

PvdA Aalsmeer